mandag 29. august 2011

Siste kort før skolestart.......


Et "bestefarkort" som skal reise til England...


Det var alt for denne gang.
I morra begynner jeg på siste skoleår,
kan ikke si annet enn at jeg gleeeder meg til å bli ferdig, 
spesielt til å slippe og tenke skole og arbeidskrav hele tida.
Håper og tror at jeg får mere tid til hobby etter endt skolegang :0)
-nå høres det vel ut som det er kjempefælt å gå på skola, 
men det er ikke egentlig det altså!
Men man må jo hele tida prestere og bevise hva man duger til liksom. 
Og jammen er det noe anna å gå på skolen som 36 åring i forhold til når jeg var 20.....
Litt MER å tenke på nå merker jeg.
En ting som er sikkert er at det blir minst eeeeen tur innom Unik hobby en av de nærmeste dagene, skoleveien går jo rett forbi der!!!

tuddeluuuuu........




1 kommentar:

♥Gry sa...

Hei Gunn-Hege!
Så fint det bestefakortet var, flotte detaljer ;0) Den "ramma" rundt grandpa va stilig! Brettekortet ditt nedenfor i innlegget så avansert ut, skjønner at folk syns de er flotte ;0)
Lykke til med siste året på skole! Husk: man blir aldri ferdig med å lære.....Heldigvis ;0)

Klem