lørdag 13. august 2011

Her er det!!!!!


Dette fantastisk flotte skapet FIKK jeg av en dame jeg kjenner.
Jeg møtte henne og mannen hennes utenfor butikken, og da bare spurte hun om jeg kunne tenke meg det.... Gjett om jeg kunne!!!! O LYKKE!!!!!
(Det hører med til historien at damen er i familien, og at hun vet at jeg liker slike sjarmerende ting, det er slett ikke første gangen hun er generøs mot lille meg, sukk....)

I dag dro vi og hentet det, og nå har jeg altså fått det inn i stua. Det skal få et (eh, flere faktisk) strøk med hvit maling både utapå og inni, og så skal jeg skifte håndtak/knotter. Men det blir nok ikke før neste SOMMER. (Merker at jeg har tenkt på en del maling neste sommer, blir spennende å sjå om jeg får tid til noe anna enn å male egentlig, he he...)

Hadde selvfølgelig ikke tid til å pynte og møblere ferdig før jeg tok bilde....


Det er jo akkurat som skapt til denne veggbiten!!!! *smiiiiiiler*

Fikk også et stort ovalt speil av henne. Det har jeg hengt over kommoden i gangen :0)

tuddelu......


3 kommentarer:

Hege sa...

Oi, skjønner at du er fornøyd med den gaven der, ja! Så utrolig fint det ble :)

Tuppenshobbyblogg sa...

For et lekkert skap !!
Det er så kjekkt å besøke bloggen din så legger meg til som følger jeg ;0)

Mamoth sa...

Den er kjempeflott Gunn Hege! Blir litt grønn nå jeg..