tirsdag 30. august 2011

Morgenlopper på en tirsdag.....

En RASK tur innom bruktbutikken i "væla" før vi suste avsted til skolen i dag resulterte i dette.....


En søt sovepose som straks falt i smak :0)
(straks jeg kom hjem fra skolen....)



 Diverse fine bokser.....
Undrer meg litt på disse kakeboksene fra "før i tida", merkelige motiver på noen av dem...
Denne for eksempel minner jo nesten mer om en beauty-boks med perler og rose på og greier og greier.....



En vakker turkis boks med østeninspirert motiv...


En skikkelig gla' boks!!! Herlige knalle farger på denne asså!!
ira står det under, for dem som har greie på slikt :0)


 En skrell med fine/interessante bøker av ymse slag...
noen til unga og noen til meg :0)

Forresten så kjøpte jeg også en diiiger "pakke" med playdough med massssse tilbehør også, men den ble nærmest revet ut av hendene på meg da jeg kom over dørstokken så jeg glemte helt å ta bilde ;0)

Ikke verst tidlig på en tirsdag detta gitt!!!

Er det forresten noen som vet hvordan man kan fjerne gamle tape/lim-rester fra disse boksene uten at man samtidig tar lakken??

tuddelu.....




2 kommentarer:

Åse-May sa...

Her var det mange greier.....mammo mi hadde ein sånn blå boks med lys på....artig

2ne sa...

Så herlige bokser du har fått tak i. Gøy med loppemarked. Ønsker deg en strålende helg.