onsdag 17. august 2011

Brukt, og fortsatt brukandes....


Har visst vært en tur innom bruktbutikken igjen.....
Masse skatter der som vanlig, og her er det meste av det jeg fikk med meg hjem....

Et sjarmerende fløte/sukker-sett.....



Et glass til mannen (jada, han likte det faktisk) og en tøff kopp, på koppen stod det (fritt oversatt fra engelsk): "jeg er ikke verdt en dritt før jeg får kaffe!" Gav den til en god kollega som er over gjennomsnittet glad i kaffe. Hun tok imot med et smil og en klem :0)


Plast i glade farger :0) *smiler*


En tøff vase/lysestake (opalin), en liten colaflaske og ei sølvskje med norgeskart på.



To sjarmerende kakefat og to små skåler. Den aller minste er av den typen jeg pleier å dekke på sammen med te, så har teposen et fint sted å ligge da den er ferdig brukt. (sukk)
Den med knalle farger, har jeg satt på kommoden på badet, der skal jeg legge fra meg smykker osv tenkte jeg.... (og hvis ikke så er den i alle fall morsom å se på...)


Også fant jeg et par bokser gitt..... har vanskelig for å gå fra en bra boks....
Og denne blå her er jo heeeeelt knall da!!!!
Har en bulk, men pytt....

Denne var også søt, og tøff, det ser ut som treverk på selve boksen.

Et strikkesjal med glitter i ble med i posene også, det reiser videre nordover med denne jenta, som forøvrig IKKE er kjøpt på bruktbutikken ;0)


Foruten alt dette så var det med en pose med et lite utvalg bøker, og noe småtteri til unga...
Prisen?
100 kroner for altet.
Det er absolutt til å leve med :0)

Godt fornøyd med dagens shopping ser jeg fram til loppis på fredag....

tuddelu......



1 kommentar:

Hege sa...

Likte den blå kakeboksen veldig godt! Knallstilig :)