tirsdag 21. august 2012

Husker du meg?

Gjør du? 
Blir ikke overraska om jeg er glemt altså..... 
snakk om å ta seg bloggpause, 
og det uten egentlig å si ifra... 
(rødme)

Her kommer i hvert fall endelig et nytt  innlegg, 
krydret med noen kreative ting jeg har pusla med, 
og noen lopper jeg har fått kloa i :0)

Først en makeover.....

Fra fiskeboller....


 til blyantoppbevaring,
og det bare ved hjelp av tape!


 En serie enkle kort til en skoleavslutning...


 -og et par søte bruktfunn som får hjertet til å smile :0)


Har flere på lager på harddisken,
både lopper og kreative puslerier,
so stay tuned :0)

tuddeluuuuuu.....

3 kommentarer:

Gunnhild sa...

av og til er det bare godt med en liten pause, uanmeldt eller ikke :)
holder på å våkne etter bloggdvalen jeg og..da er det plutselig kjekt igjen!
fine lopper! og tenk at fiskebollene kan bli så søte :)

Cornelia sa...

Jag har hellre pennor än fiskboller...! *S*
JÄttefina blev de, burkarna!

Och småkorten är så söta med sina sommerfugler!

Ha en god helg!

Scrappelise sa...

Hei på deg! Morsomme blyantholdlere du har lagd, slike bokser kan brukes til så mangt. Selv om du ikke er så aktiv på bloggfronten så har du ikke lagt alt på hylla håper jeg? ha en fin kveld!