torsdag 19. januar 2012

Litt småsnacks.....

småsnackset fra gårsdagens shopping....

først litt stoff,
siden fruen har blitt ganske glad i det etterhvert som tiden har flydd....
-det blomstrete er en duk og det andre er to gardinlengder
tenkte å sy noe av det en eller annen gang
(blir nok helst en annen gang er jeg redd...)


litt retrostæsj....
(ting som får meg til å smile)


 og en stormlykt fra Hadeland,
denne er nesten 30 cm høy!


kjøpte også ei bok til meg selv,
og alt sammen kostet meg 200 kroner.
Betalte med et smil :0)

tuddeluuuu.....



1 kommentar:

G-Anette sa...

Hei og takk for besøket ;) Måtte le litt for meg selv når jeg leste hva du skrev, og skjønner godt din frustrasjon! Bare hyggelig at du spør om hjelp. Fant denne videoen på youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=5P9dOOF-LQU&feature=related

Den viser underveis-bilder som jeg tror er greie å forstå. Med klassisk musikk i bakgrunnen, hehe :)

Lykke til, igjen! :)