onsdag 18. januar 2012

BUTIKKEN I VÆLA!

har vært der igjen gitt....
begynner å bli en onsdagsrutine disse turene dit....


denne gangen spurte jeg pent om jeg fikk knipse litt,
og greie som dem er så sa dem ja
(sikker på at de ble overbevist av mitt bedårende bambiblikk)


er masse snadder i hyllene her,
noe for enhver smak...


 har lagt igjen noen kroner innenfor disse lokalene for å si det pent,
men jeg har også levert saker som andre kan ha mere glede av enn meg
så på den måten har i hvert fall JEG bidratt til gjenbruk og vært grei mot miljøet.... bla bla bla.....
(er fint å kunne snakke om slik,
men jeg må nok inrømme at envher tur hit er en eneste stor egotrip uten tanke på andre enn meg sjøl....)
(så er det sagt... phew.....)


 underlig nok kom jeg heller ikke denne gangen tomhendt ut.....


hva jeg kjøpte med hjem?
kommer nærmere tilbake til akkurat det...   ;0)

tuddeluuuuuu......

Ingen kommentarer: