fredag 20. januar 2012

Fotball og sying...

Nå er ikke jeg så innmari opptatt av fotball,
men det er det maaaange andre som er.

Og her om dagen (i går faktisk) var det en som er veldig interessert i et spesielt fortballag som fylte år
-kjæresten hans hadde kjøpt et dynetrekk på loppis,
og spurte innmari pent om jeg kunne sy putetrekk avdet
-og det er klart jeg gjorde!

That's what friend are for!!!

dette er altså to forskjellige putetrekk,
-forside og bakside
-begge har glidelås





også ble det igjen stoff til å sy et supporterskjerf til poden i huset her,
som også er av det folkeslaget som interesserer seg for fotball


-for all del, jeg er med HAN på trening og ser på når han spiller kamp,
men så er han jo gutten til mamma og da ;0)

tuddeluuuuu......


2 kommentarer:

Snuppesnella sa...

Kjempestilige puter du har sydd til ivrige fotball tilhengere !
Flotte farger !
Ååå for en fin gladgutt med skjerfet ! Kjekt når ting vi lager blir satt pris på.
Takk for hyggelig besøk bloggen min. Det går i rykk og napp der. Har meg litt lange pauser.

Berit sa...

Flotte puter du har laget. Ja hva gjør man ikke for alle som ber pent.Ha en god helg