torsdag 12. januar 2012

Hjemmesydd....... juhuuuu!!!!!!!

Det er med en viss stolthet jeg presenterer........

min aller første hjemmesydde veske

tataaaaaaa........


med mitt personlig merke "gunnilla-dilla".....

med fôr.....


for ikke å snakke om det fantastisk herlige retro-stoffet!!!!!

Som nevnt; første gangen jeg syr en slik veske,
mønsteret er fra stoff og stil og det er så lett at selv far kan klare det
...kanskje ikke akkurat det,
men jeg er heeeelt amatør på slik sying og klarte det så da vil jeg tro de aller fleste som har tatt i ei symaskin før også vil klare det :0)

Skal nok ikke se bort fra at det kan komme flere slike,
herlig mestringsfølelse!!!!!!!

tudeluuuu.....

3 kommentarer:

Sonja frå Sunnfjord sa...

Fin veske!

Sidsel Veierland sa...

stilig veske.... og flott stoff. har egentlig planer om veskeproduksjon jeg også, har tom laget eget mønster....
MEN tror jeg holder meg til strikkinga, det jeg kan best...
Ha ei flotte helg (for det er vel fredag nå??)

nragnhild sa...

Fiiin!! :) Veldig freshe farger! :D