mandag 2. januar 2012

Her et sting og der et sting...

tilsammen:
mange erteposer som barna liker å leke seg med,
i herlige stoffer som mamma liker å leke seg med :0)


stoffene stammer fra blant anna retro-duker og anna småsnacks :0)
-veska jeg har sydd meg er i samme herlige stoff som de to erteposene som har samme stoff/farge/mønster,
iiiiiik, elsker det!!!!!!!!!

Bilde av veska kommer i et senere innlegg så stay tuned.....


Jammen ble det ikke tre små punger mens mutter'n var i symodus også,
-med mer eller mindre hell.....

(jeg får da i hvert fall øvd meg på å sy i glidelåser...)
forresten, hvordan gjør man det egentlig når man kommer til glidelåsen da man syr rundt  før man vrenger...??


-og bare for å nevne det:
alle 3 pungene har fôr og "usynlige" sømmer inni,
men det er jaggu ikke lett å ta bilder av slikt....


de to øverste er sydd og foret med duker kjøpt på "butikken i væla",
den nederste er liksom en luksusutgave i et slags brokadestoff, 
og er selvfølgelig foret  med passende "eksklusivt" stoff

det var dagens

og bacheloroppgava.... joda, den er bestått :0)

tuddeluuuuuu!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Sidsel Veierland sa...

her kommer verdens beste forklaring på glidelås søm: http://sewlikemymom.com/makeup-bag-tutorial/
DEN ER GENIAL - tom jeg fikk det til (etter å ha oversatt siden til norsk)
Håper dette hjelper deg også

Eva-Lena sa...

Hei snuppa, så flink du er! Hvor mye skal du ha for den blå??? Den likte jeg veldig godt!!!