mandag 28. desember 2009

Romjula - ei herlig tid!!!

Jeg tror jeg elsker romjula....
Late dager uten forpliktelser annet enn et og annet koselig familie- eller vennebesøk og kanskje en juletrefest =0)
I etttermiddag skal vi på årets juletrefest, sitter og lader opp med en bloggrunde mens mannen ser på en norsk grøsser og barna kroer seg foran en annen tv med en av årets julegaver =0)

Her er noe av det jeg sørget for at lå under diverse juletrær.....

Mine kollegaer i barnehagen fikk blant annet hver sin lille gavepose fylt med deilige julegodter, bakpå var det en hyssing så den kunne henges på juletreet, så hadde man liksom et sted å gjøre av den etter at den var tom og =0)








Noen flere melkekartonger på bestilling ble det også, var populære disse. Tror muligens jeg klarer dem i blinde nå ;0)



Skulle egentlig legge ut litt til, men får neimen ikke til å minske bilder på denne maskina her (rødme) så da må jeg få redigert bildene på den stasjonære maskina først, slik er det å være datanerd......

Vi blogges =0)
Ha ei fortsatt trivelig romjul....

KLÆM fra

3 kommentarer:

Madeleine sa...

jøss, så produktiv du har vært sånn i julestria! Utrolig smart med hyssingen, så den kunne brukes som juletrepynt! tenker med de falt i smak ja :) Jeg har en mal liggende for sånn melkekartong jeg også, tror jeg må teste ut den snart, disse var så fine! Håper du får en knall romjul og et godt nytt år!

Lisbeth sa...

Tusen takk for den flotte julegaven!

Lisbeth sa...

SÅÅÅ koselig å høre! :) Boksene var supersøte og det som var oppi hadde jeg laget selv vettu :D Bra det falt i smak!

Sees snart, juleklem