tirsdag 29. desember 2009

Mine favoritter 2009...

Var innom bloggen til Kristin og hun hadde lagt ut sine favoritter blant det hun har lagd i 2009. Hun oppfordret andre til å gjøre det samme, og jeg kasta meg over oppgava med iver og spenning... Husker jo ikke alt man har drevet med i året som har gått vøtt....

Her er mine favoritter blant mine verker......

Dette trådsnellestativet lagde mannen min og jeg sammen på bestilling til mamma, så det er et skikkelig familieprosjekt, ikke ofte jeg får med mannen på mine hobbyprosjekter, men siden han er snekker så var dette litt i hans gate =0)


Pengetreet jeg lagde til min brors bryllup ble jeg skikkelig fornøyd med, og det ble dagens snakkis i bryllupet også =0)


Dette kortet er blant favorittene uten at jeg klarer å sette fingeren på noe spesielt... Tror nok bildet i seg selv skaper en god følelse hos meg, skikkelig god gammeldags vinterstemning og kortet er laget midt på sommeren til en som er glad i å gå på ski =0)


Karamellglasset jeg pyntet til mamma nå rett før jul. Fetaostglass er så fine i seg selv, og jeg liker så godt litt sånn shabby chick eller hva det heter, syns jeg fikk det til her... =0)


Syns mønsterarket på dette kortet er så nydelig, og dama som jeg skrev ut fra nettet passet så fint til =0)


Jeg elsker mine fotostempler, og dette er bare en av mange jeg har i samlinga mi. Igjen et møsnterark jeg elsker, og fargene er sååå i min gate =0)


En gavepose til mamma på morsdagen, samme mønsterark som på kortet lenger opp, og nok et nydelig fotostempel. Syns denne ble sart og harmonisk. Og dessuten er jeg også veldig glad i papirposer =0)


Her ble det veldig god gammeldags jul! Papiret, hyssingen, glansbildet og den lille blondeservietten... alt harmonerte. Og brettet som en liten søt gavepose ble det liksom helt riktig =0)


Igjen et møsnterpapir jeg er helt forelsket i, hva mer kan jeg si....


Dette kortet vant jeg en konkurranse med på et treff. Og for første gang vant jeg fordi "juryen" syns MITT kort var finest blant flere, ikke at det ble trekt en lapp utt av hatten og der stod tilfeldigvis mitt navn. Har lagd bakgrunnen sjøl med alkoholblekk, og har ikke hatt hjerte til å gi det bort, kommer nok til å fortsette å ha det sjøl til minne om 1.plassen =0p


Tar DU utfordringen??
Kommer gjerne og ser jeg =0)

Klæm fra

7 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Her var det masse lekre ting og for en variasjon! Jeg er kjempeimponert! Det trådsnellestativet var jo helt genialt!

Maya sa...

Åhhh så masse lekkert samlet på ett sted!!
Nydelige motiver,lekre detaljer og farger!
Ønsker deg ett riktig godt og kreativt nytt år!!
Klemmer fra Maya :)

Jaana sa...

Hiya..
Thanks for your nice comments on my blog.
I haven't been visiting your blog for a while, you make such gorgeous cards!!
I love the winter scene card and the little girl is one of my favorites around.

Anonym sa...

Heihei!!
Huff, nå var det en stund siden jeg var innom sist! Takk for den koslige komentaren i bloggen min;D
Ojoj, så mye fint da! Alle kortene og kreasjonene dine er lekre:D
Ønsker deg og dine et godt nytt år!
Klemmer Ida:o)

Hanne Madeline sa...

pengetreet var råkult :) flink du er

Kari sa...

Takk for koselig besøk i bloggen min! Her inne hos deg var det mye fint å se. 10 på topp-listen hos deg var variert og spennende!
Ønsker deg et godt nytt år!

Klem, Kari

Randi sa...

Hallo. Mange fine prosjekter her. Den til trådsneller kunne jammen jeg trenge også :) Men si meg en ting, er du flink til å ta bilder av ting etterhvert, el har du vært rundt å hentet inn igjen tingene.....;)