tirsdag 29. desember 2009

Datanerden slår til igjen....

Siden jeg ikke klarte å redigere bilder fra min laptop har jeg flyttet meg over til den stasjonære for å dele mine siste julesaker =0)

Det første er et tomt fetaostglass som har fått en makeover. Og så er det fylt med deilige hjemmelgade fløtekarameller og sjokoladekarameller som jeg fant oppskrift på i bloggen til Lotten eller Monica som hun heter. En kjempekoselig blogg, ta deg en tur og se =0)
Da glasset var ferdig pyntet og fylt opp ble det tatt med som bursdagspresang til mamma, som har bursdag i romjula, og hun ble kjempeglad =0)






Hver karamell ble sirlig innpakket i aluminiumsfolie og satt på søte små stjerneklistremerker, ellers er jeg redd det hadde blitt en stor kladd, og DET hadde ikke vært mye til bursdagsgave å skryte av...



Den siste julegava som ble pakket inn var denne: et pyntet kubbelys med tilhørende fyrstikker =0)
Prøvde meg på å stemple på silkepapir og smelte inn i lyset, men det ble mindre pent så om det er noen som har gode forslag evt hva slags type lys man skal bruke (jeg hadde et fra europris) så mottar jeg dem med stor takk!!!



Og her er årest site julekort....
Jeg har i grunn (som tidligere nevnt) lagd få julekort i år, og trodde også at jeg var ferdig. Sendte ut familiebilder med julehilsen til de på lista.... Men neida, møtte en tidligere kollega på en avslutning før jul og hun fortalte meg at hele familien gikk spente og ventet på årets julekort fra meg, og sa at det ble ikke jul uten... Og da skjønner dere at jeg kunne ikke svikte, og dermed ble dette kortet til.
Det hører med til historien at alle sammen (to store og to små) hadde stått i ring rundt konvolutten da de åpnet posten den dagen =0)



Nå trur jeg jammen jeg skal sette meg ned ved hobbypulten, har ingen andre planer for dagen.....

Vi blogges =0)

KLÆM fra

4 kommentarer:

Randi sa...

Nå er du igang igjen skjønner jeg. Deilig med noen dager fri, så man kan utfolde seg litt... Kjempefint ble det....skulle gjerne smakt en karamell ;))

Findus sa...

Atter en gang mye fint og se her :) . Tenkte egentlig bare å ønske deg fortsatt god jul .
Klem

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Hei!
Så mye nydelig du lager... Feta ost glasset og kubbelyset var kjempefint! Tenker noen ble glade til jul!

Tusen takk for kjempekoslig hilsen i bloggen min! Det setter jeg stor pris på!

Godt nytt år!
Klem fra Gøril

Madeleine sa...

ooooooo! Så nydelig! Digga det glasset! Tror jeg må lage meg et sånt, tar jo alltid var på disse glassa, skraphandlersjel som jeg er :P "Er du gal! du kan ikke kaste den! den kan jo kanskje scrappes en dag!" hihi :D