onsdag 16. desember 2009

Noen førjulsgaver....

Julen nærmer seg med stormskritt, og jeg har benyttet noen ledige stunder til å lage noen førjulsgaver (og julegaver, men dem tør jeg ikke legge ut før etter jul)

Er i praksis i forbindelse med mine studier, og disse gaveposene med litt godis oppi har jeg tenkt å gi til damene på avdelingen jeg er på. Lyset med fyrstikkene til er til praksisveilederen, hun fortjener litt ekstra for sin tolmodighet =0)













GOD JUL DA!!!!!

KLÆMMMMMM!!!!!

3 kommentarer:

Mona sa...

Så flotte gaver du har laga!!!
Heldig den som får ein slik ein....

Ha ei fin førjulstid.
Helsing fra Mona.

Yvonne sa...

I like what I see, you made very nice things!!
Wish you and your family very nice days with christmas and.....all the best for 2010!
Yvonne

Mette sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min, det setter jeg pris på:-)
Såååå fine gaveposer du har laget...disse englene er bare så søte!!
Ellers har jeg kikket litt i bloggen din, og så masse flott som du har laget!!
Kommer nok på besøk igjen her:-)

Ønsker deg og dine ei riktig God Jul!