tirsdag 8. desember 2009

Mens vi venter.....

Jula nærmer seg med stormskritt, og jeg har ikke laget så mye som et eneste julekort...... rødme.......
Dvs jeg har lagd julekort, men ikke siden det ble lagt ut her på bloggen for noen innlegg siden....
Men jeg har faktisk lagd 16 melkekartonger med juletema, men de får jeg legge ut senere da bildet ikke er tilgjengelig for meg akkurat i skrivende stund
Jeg skulle ønske jeg hadde fått lagd flere julekort da, for jeg har kjøpt meg sååå mange fiiiiine julestempler... (hysj hysj, ikke si noe til mannen...) vel vel, det kommer flere juler i åra som kjem, etter at studietida er over.


Har fått lagd noen kort på bestilling =0)
Først et bryllupskort...




Her er det kort til et ektepar som fyller 60 år begge to, med en liten humoristisk snert =0)



Til barnas store fryd pyntet vi et pepperkakehus i helga som var. Det har "ekte" vinduer av gelatinplater =0) Og pynten, ja den smakte aldeles fortreffelig, kvalitetssikring er viktig..... =0)






Til slutt nok et bryllupskort. Har ikke spurt om jeg får legge ut bildet av det vakre paret, så jeg tør ikkie anna enn å "gjemme" dem









Håper dere har ei koselig adventsitd!!

Varm klæm fra meg!!

2 kommentarer:

Findus sa...

Flotte kort som vanlig;). Fint pepperkakehus , barna ble nok fornøyd vil jeg tro . Har du tatt skoleferie ? Håper det går bra med deg . Ønsker deg ei fin adventstid ;)

Eva-Lena sa...

Så mye fint du lager snuppa:-)
Så fint at du rekker å lage litt mellom studiene:-)