lørdag 30. juli 2011

Sydame Gunnilla fortsetter karrieren.... (og har vært en snartur på loppis...)

Jeg sa jeg hadde sydd tre små punger, og her er dem.....

Denne grønne er min egen, og jeg eeeeeeelsker stoffet!!!!! (en klæm og en god tanke til RETROGLAD) Smiler hver gang jeg tar den opp for å finne penger :0)
Klarte til og med å få sydd på min egen personlige merkelapp, og det syns jeg ble ekstra stas *smiiiler stolt*

På den neste klarte jeg å få sydd på merkelappen på vranga, ikke fullt så stas (rødme)....


Jeg håper på å lære av mine feil, og på denne klarte jeg heldigvis å få på merkelappen rett vei igjen (phew)
Endelig får jeg brukt av de 100 glidelåsene jeg kjøpte på ebay (kniiiis)


Men å få lagt bildene rett vei på innlegget det klarte jeg ikke gitt.... beklager....

....Klarer ikke å være så innmari lei meg for det for å være helt ærlig....
For jeg har vært på loppis i dag, og jeg har gjort et (egentlig flere da, men spesielt ett) FANTASTISK KUPP!!!!!
Ja faktisk så har jeg smilt og ledd resten av dagen :0) trallalla........

Blogger det senere jeg, må jo ha noe som kan friste dere til å komme tilbake ;0)




2 kommentarer:

Hege sa...

Så fine! Øvelse gjør mester :)

Veldig spent på loppis-funn altså!

Siv Iren sa...

WOW! Du snakker meg om å gå fra å ikke ha sydd noe til å bli ekspert på et blunk! Jeg fikk nesten tårer i øynene da jeg så dette innlegget. Tenk at stoffet du fikk av meg kunne bli til en så fin lommebok. Fantastisk! :D