torsdag 28. juli 2011

Makeover......


Har tilbrakt store deler av dagen ved symaskina faktisk ;0)
Har lenge hatt planer om å begynne å sy litt, og i dag har jeg begynt så smått....

Men først fikk jeg lyst til å gjøre strykebrettet mitt mere innbydende...
Ikke at det er noe "gæli" med originaltrekket.....


Men det ble da litt sprekere nå?.....

Stoffet stammer fra gardiner til et jenterom, og vi var så heldige å arve dem. De var for korte til vinduet på jenterommet her desverre, men fikk altså sin renessanse på strykebrettet.

Hva jeg har sydd? .....Flere ting faktisk... et brille-etui, 3 små punger og en sminkepung eller noe i den duren....
Får se om jeg tør å vise det fram i morra....
Artig var det vaffal :0)
Takk til Siv Iren som ga meg et spark bak til å sette i gang :0)

1 kommentar:

Siv Iren sa...

Så morsomt! Jeg venter i spenning på bilder :)