onsdag 20. juli 2011

Brownies......

Da fine gutten vår nettopp fylte 8 år, forlange han "pappa-brownies" fordi det er de beste.
Jeg ble slett ikke fornærmet for jeg er heeeelt enig, mannen er bedre på brownies enn meg.
Men jeg var ikke sen om å lage min lille touch på dem lell.....
Brukte QK-tanga mi til å skvise ut M'er, la dem oppå alle bitene, og strødde melis oppå, ble ganske så stilig da jeg plukket bort M'ene igjen :0)


"PAPPA-BROWNIES"
8 egg
1 kg sukker
(lag eggedosis)
6 dl hvetemjøl
1 ts salt
2 ss vaniljesukker
400 g smeltet smør (margarin)
6 ss kakao
6 ss o'boy el. nesquick

Stekes i langpanne med papir i, midt i ovnen.

175 grader, 30-40 min
(pappa'n vår bruker å ta den ut etter 35 min.)

Strø på litt melis evt som pynt da den er ferdig stekt, eller spis den "bar"

ENJOY!!!!!
(Denne er sååååååååååååååååå god!!!!!!!)


Dette er første gangen jeg har delt en oppskrift av noe slag, syns du det er fint at folk deler oppskrifter?




3 kommentarer:

Åse-May sa...

Mmmmmmm dette såg godt ut.....må jammen meg prøve.......Takker for oppskrift

Hege sa...

Namnamnam! Kjempefine brownies! :)

Findus sa...

Kuuuul brownies da :))) Lurt og oppskriften så god ut ja , mmmmm