søndag 14. mars 2010

Midt i mars.....

Jammen har vi kommet dithen!!!
Jeg syns ikke det er lenge siden det var studiestart, og nå er det under 2 mnd til eksamen!!Skrekk o gru! Bare å ta seg sammen og lese som best man kan da gitt...
Ikke mer tid til små-prat, her er noen kort jeg har laget på bestilling til gode venner som syns det er verdt å kjøpe kort som jeg har laget for å gi bort til sine kjære. Og glad og takknemlig er jeg for det!

Ei søt snuppe har blitt døpt.....


Ei kokke har feira rundt tall.....


Og ei fin eldre dame skal feire bursdagen sin i nærmeste framtid.....


Jeg må takke alle som er innom her hos meg og legger igjen kommentarer, jeg setter UTROLIG STOR pris på dere alle!!!!
Jeg prøver så godt jeg kan å besøke alle og kommentere tilbake, og skulle det ta tid så ikke tro du er glemt, jeg har bare så innnnnnnmari mye å gjøre....... Kommer plutselig til din blogg =0)

Klæm til deg, med ønske om ei FLOTT uke!!!!

7 kommentarer:

Connie sa...

Nydelige kort du har laget på bestilling :o)
Koselig at flere og flere velger hjemmelade kort.
Klem Connie

Linda W sa...

Koselig kort du har laget.
Klem:)

Miss StampAlot sa...

Heisann =) har tatt en runde i bloggen din.. jøss, du lager mye fint.

legger meg til som følger inne hos deg, ta gjerne en titt hos meg.

klem fra Marielle

Mamoth sa...

Hei Gunn Hege.
At du får tid er mer en jeg kan fatte å begripe. Jeg får det ikke til i alle fall!
Og korta dine blir jo så fine å da!!

Nina sa...

Så fine kort du har laget. festlig det nederste stempelet.

Yvonne sa...

You made very nice cards Gunn Hege! Lovely stamp, the lady in bath! Hugs, Yvonne

Madeleine sa...

så fiiine! lykke til med lesinga! jeg har en blogcandy gående igjen, om du har tid og lyst til å prøve deg :)