mandag 29. juni 2009

Litt hobbylering i varmen....

Var på SKYTTELEN i helga, og der fant jeg denne nydelige vesle jenta som ba så pent om å få være med meg hjem... (Sukk)



Jeg følte at jeg måtte finne på noe lurt så dette vakre bildet virkelig kom til sin rett....
Fant ei ramme som ikke var i bruk, kjøpt på en billigbutikk i sin tid...




Akrylmaling og en pussekloss ble mine hjelpemidler...




Og her er resultatet, slett ikke verst, eller hva sier du? =0)



Prosjektet mitt passer fint i i utfordringen til Charisma Cards denne uka, temaet var rett og slett åpent =0) Eller som det stod: No limit =0)

Orker nesten ikke drive med noe i varmen, (klager ikke)
har lovet bort å lage en tutorial (eller hva det heter) på brettekort, men det får jeg ta da overskuddet kommer tilbake. Den som venter på noe godt vet dere.....

Nyt solen mine venner, det skal jeg =0)


8 kommentarer:

ThisIsAnfield sa...

Fy flate det der ble stilig!!

Findus sa...

Så fint det ble!!!!Både rask og flink har du vært i varmen . Ja nyter varmen ...

Randi sa...

Ja, det ble kjempefint. Jenta er jo så søt...

Du tryller frem de vakreste ting..:)

Linda sa...

Wow det ble skikkelig fint!!!
Skjønner godt du ikke orker oe i varmen jeg! Jeg har ikke lagd noe på to uker nå, frister ikke, jeg ligger bare å sløver i skyggen eller sola da jeg har noen minutter for meg selv! MEEN, jeg klager ikke over sola altså!!! :)

Sally sa...

Fabulous frame. Thanks for joining us at Charisma.

Unknown sa...

This is gorgeous and love the photo you've used, thanks for joining us at Charisma this week

Jan x

Vee sa...

Beautiful Frame. Thanks for joining Charisma .
xx Vee

roterommet sa...

Nydeligt ble det.