torsdag 25. juni 2009

Leke med tall....

Temaet på One Powerful Hour denne uken er tall.....
Fortsatt skal kortet lages på en time....
Her er tre kort med tall, alle lagd på kort tid =0)
Anledningen er sommerfest i barnehagen,
noen av damene har jobbet der lenge, og måtte feires litt ekstra =0)







The theme on One Powerful Hour this week is numbers...
Still the limit to use is one hour...
Here`s three cards with numbers, all made in less than one hour =0)
The occasion for the cards is the summercelebration in the kindergarden.
Some of the ladies has worked there for a long time, and needed to be celebrated a little extra =0)


6 kommentarer:

Findus sa...

Stadig nye fine kort hos deg :O) Lenge siden vi har sett.. følger med deg på bloggen da ;O) det hadde vært hyggelig om du la deg til som følger også da , he he . Du har vel snart ferie så du kommer innom ,savner deg veit du ;O) og dessuten så har vi tilbud i butikken på mønster ark ... og masse annet til heeeelt fantastiske priser ....

Randi sa...

Fikk ikke opp noe sånt spørsmål jeg. Spørs om de forskjellige bloggene har forskjellige muligheter.....eller... Synes det er så koselig med det bilde og litt tekst... Hvilken blog har du?

Unknown sa...

Lovely! I like how you grew the flower clusters with the higher the number went...the colors are also great, very soothing to the eye. The receipients will love these!

Thanks for taking the challenge.

Randi sa...

Har vært inne på Skyttelen sin blogg, og der kan vi velge bilder og tekst sånn som du sa, men den muligheten er ikke på min. Har valgt en annen type. Spørs om jeg må gjøre om, men da mister jeg kanskje telleren min har jeg skjønt. Får spørre gubben om litt hjelp i kveld ;)

Randi sa...

Her kommer mer...:)) Ser at Skyttelen, Jeanette og Radis sider anbefalt hos deg, ikke har bilde som de andre....Velger man for hver blogg?? Får forresten ikke frem den fine bakgrunnen din om dagen....

Minelis sa...

Hei:)
Syntes du har så mye fint i bloggen din, så jeg vil gi deg en liten sak. Ta en titt i bloggen min, så får du se :p