lørdag 7. mars 2009

Noen kort i en travel hverdag =0)

Har plutselig blitt så bizzi nå at jeg får nesten ikke laget kort.....
Skrekk og gru!!!!

Men i går kveld samla vi oss, 4 gærne kvinnfolk og produserte litt kort, (o glede)
og det var god gammeldags kakling, så mannen i huset (ikke mitt hus, ergo: ikke min mann) gjennomførte en godt planlagt flukt etter at han pliktiskyldigst hadde lagt ungene (sånne menn vil vi gjerne ha)
Og midt i kortlaging og kakling ble det jammen tid til både gulrotkake og is (NAM!!!!!)
Guuuuri så koselig vi hadde det!!
Men Eva var som kjent ikke lenge i Paradis. Klokken tikket ubønnhørlig mot leggetid,
for meg er det nå jobbehelg, og da sier det seg selv at det MÅ noen timer på øyet til for å fungere.
Var vaffal innmari godt å få en liten jentekveld, det ble en vitamininnsprøytning av dimensjoner =0)








2 kommentarer:

Leena V. sa...

Høres ut som at dere storkoset dere!!
3 kort på en kveld må man jo si er bra! Flotte er de også! Neste gang er det ugle/gunnilla-treff på Hamar? Lenge siden sist nå ;-)
Klem fra meg

Anne I P sa...

Så flotte kort du har laget da!
Litt av hvert her !
Bra med deg GunnHege?

Klem Anne