onsdag 25. mars 2009

Endelig på nett igjen!!!!!!

Ikke at jeg har så mye nytt å vise frem, men det har vært så utroooolig frustrerende å ikke kunne logge seg inn på sin egen blogg, eller å kunne legge igjen kommentarar på andre sine blogger.......

Håper det blir bra framover nå =0)

Jeg har laget bursdagskort til Eva-Lena, brukte ett av mine nye heeeerlige stempler fra Hobbykroken




Har et prosjekt med invitasjoenr og bordkort til en konfirmasjon på gang, tror det skal bli bra og at de som skal ha det blir fornøyd =0)

Kommer plutselig tilbake, imens så må DU ha en KNALL tilværelse!!!!!

2 kommentarer:

Leena V. sa...

Så forfriskende kort da du! Må nok revurdere mine første tanker om de stemplene der forstår jeg. Blir vel et "bare-må-ha" produkt den også tipper jeg!
Velkommen tilbake på nett forresten!
Klæmz

Bibbi sa...

Hærlig kort til å bli glad av....