onsdag 11. mars 2009

Menn og kort, ikke bare bare.......

Må ærlig innrømme at jeg syns det er litt vanskelig å lage kort til menn....
Gutter er greit nok, er alltids tøffe superhelter og biler å ta av, men med menn blir det straks verre....
Skal likosm ikke være så mye av hverken det ene eller andre på disse manne-korta......

Vel, her satt jeg da, med en mannlig kollega (på en jobb jeg begynte i for under en mnd siden) som fylte rundt år, og damene på jobben satte sin lit til meg...

Mannen er mer enn gjennomsnittlig intressert i både natur, friluftsliv og indianere (hvilket i grunn er ganske så passende siden vi jobber i en naturbarnehage), så jeg googlet meg fram til dette bildet, og krysset fingra=0p

Kortet falt i smak og det ble en klem og et lite komplement (et komplement på et kort er alltid hyggelig, men når komplementet attpåtil kommer fra en mann, ja da kan jeg ikke annet enn å være STRÅLENDE fornøyd =0D


1 kommentar:

Nina sa...

Stilig! Det passet jo veldig bra til en indianer- og friluftsinteressert mann.