søndag 11. januar 2009

AWARD TIL MEG =0) -igjen!!

Fått to awarder på en gang jeg!!!
Skikkelig koselig syns jeg!!
Tusen takk Anne!! KLÆM til deg!!

Å gi dem videre til 8 er ikke lett syns jeg.... ikke fordi det ikke finnes 8 koselige blogger, men nettopp fordi det er jo sååååå mange koselige blogger out there!!
Jeg var aldri særlig flink med kjedebrev på skolen heller.... (rødme)
Men jeg velger å gi disse awardene til alle som er innom meg i bloggen her, vi er jo alle venner, selv om vi ikke kjenner hverandre =0)
"En fremmed er en venn man ikke kjenner"

SÅ: This one`s for YOU!

Og her er teksten som føger awarden(e):

Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og være venner. De er ikke opptatt av utmerkselser eller selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse.
Gi denne awarden til åtte bloggere som igjen må velge seg nye åtte.
Inkluder denne teksten i overskriften på awarden deres.

Ingen kommentarer: