søndag 22. april 2012

VÅRMARKED!!!!

Var på vårmarked i vikingskipet med en goood venninne i går
Mye fint å se på,
(og et langt høyere prisnivå enn på loppis)
men jeg dro da ikke tomhendt hjem av den grunn må vite ;0)

Jeg trengte en "ny" fillerye i gangen
da den gamle hadde raknet stort på midten,
og jeg aktet ikke å kjøpe en nymotens greie som dessuten sikkert har mye dårligere i kvalitet enn de gode gamle,
 dermed fikk denne bli med hjem, og har funnet seg godt til rette foran kommoden i gangen :0)


Var også på utkikk etter et lite trau,
og jeg fant, jeg fant.....

 


....et par forhandlere unna,
3 minutter senere,
 fant jeg denne fine trebollen,
og dermed angret jeg sååå på at jeg hadde kjøpt trauet,
hadde jo egentlig ikke bruk for (eller råd til??) begge deler,
og bollen var jo såååå fin....
selgeren var en skikkelig kremmar som nok så eierlysten i øynene mine, 
han ga meg en god pris som gjorde at både han og jeg ble fornøyde og dermed fikk bollen bli med hjem og tjene som fruktbolle på samme benken som trauet,
nå står de liksom der og brisker seg litt for hverandre,
og soler seg i glansen av mine fornøyde smil når jeg kikker bortpå dem begge...



jeg fikk også med meg ei margarinkasse,
og småsnackset på bildet under.
Fatet var et skikkelig gladfat som jeg ikke kunne la stå igjen,
og sukkerstrøeren var jo bare sååååå smashing!!!!
Er jo så svak for bokser at jeg regnet med at jeg kom til å ha med meg minst et par hjem,
og det stemte jo....



 den ene boksen var forresten full av små skatter....


Det billigste jeg kjøpte kostet 20 kroner, 
og det dyreste kostet 400 kroner,
kan du gjette hva som var dyrest og billigst?

Kan ikke si annet enn at jeg er godt fornøyd med utbyttet,
og turen var en fantastisk koselig venninnetur!
Gleder meg allerede til høstmarkedet,
du blir vel med Lena?

tuddeluuu........


2 kommentarer:

Mamoth sa...

Tror jeg må bli med neste gang det er marked i Vikingskipet, det er lenge siden sist nå!

Berit sa...

så mye fint du fant på loppis. Spesiellt fatene