søndag 1. april 2012

Hello Kitty, fleecekjole og god påske :0)

Trur nesten jeg har glemt hvor mange slike luer jeg har heklet,
men her er altså en til.....

 heklet på bestilling til ei bursdagsjente som fylte 4 år,
og den falt i smak :0)
og jammen har jeg ikke en til på nåla as we speak....
og HER finner du oppskrifta

Dette er en kjole i størrelse voksen,
den er sydd i veldig tynn fleece og skal visst fungere som nattkjole,
Da hun fikk prøvd den på fikk jeg sporenstreks bestilling på en til av samme slag,
den er foreløpig på planleggingsnivå ;0)

to forskjellige tolkninger av den tradisjonelle påskekyllingen.....


til slutt, med ønske om en god påske:
buketten med tulipaner jeg fikk av mannen på bursdagen min :0)



tuddeluuuu.....


 

1 kommentar:

Berit sa...

sånn fin heklet lue. god påske til deg