lørdag 26. september 2009

Noen krampetrekninger......

Joda, det hender jeg lager noe i full fart selv om jeg nå mest konsentrerer meg om studier. Siden flere har spurt så kan jeg fortelle at det er førskolelærer jeg skal bli når jeg blir stor =0)
Jeg går på et nettbasert studie og er på samling ca 3 dager pr mnd.
Det legger mye press på meg i forhold til selvstudie, derfor setter det min selvdispilin på en stor prøve......
Men jeg SKAL klare dette!!! Og 3 år går jo så fort =0)
Men jeg merker at det er slitsomt ja. Har jo en førsteklassing i hus også, pluss ei i barnehagealder -samt at mannen heller ikke finner seg i å bli oversett ;0)
OG jeg har jo for sikkerhetsskyld meldt meg frivillig både som styremedlem i barnehagen til vesla, som foreldrekontakt i klassen til påsan (gjorde begge deler FØR jeg kom inn på skola altså) ooooog jeg er med i teater/revy... (noe jeg er stygt redd kommer til å bli nedprioritert de neste 3 åra)
Phew.......
(også jobber jeg to dager i uka, og skal også ha praksis to dager i uka)
jada, får fylt opp dagene kan man trygt si =0)

I still make something in a rush, but I am studying most of the time. I`m studying to be a preeschoolteacher.

Vel, selv om jeg har mye å gjøre så driver jo fortsatt folk og har bursdag og gifter seg osv osv, så jeg får jo stadig noen oppdrag......
Her har jeg samlet de 4 stakkars korta jeg har laget siden sist.....
(har redigert bort navnene på det øverste bryllupskortet siden de ikke er gift enda, men det er liiiike rundt hjørnet)











Takk for at dere stadig titter innom på tross av lite liv, jeg kommer plutselig tilbake =0)

KLÆMMMMMM

8 kommentarer:

Anne I P sa...

Såååååå fiiiine! Godt du ikke glemmer bort hobbien din i studietida!!!! Lykke til videre!

Findus sa...

Er det det du skal bli ;) Stå på dette klarer du , litt hobbis må til for å ikke miste selvdisiplinen til studere ;O). Lekkert som vanlig det du lager . God helg

Eva-Lena sa...

Kjempe fine kort du har laget snuppa. Masse lykke til med studiene:-)

Madeleine sa...

flote kort du har fått til selvom døgnet har få få timer :P Må si du er flink, jeg er imponert! Selvstudie er ekstremt hardt! men du får bare stå på, så brått er du ferdig :)

Vibeke sa...

Så flotte kort du lager!! Takk for titten i bloggen din:)

Findus sa...

hei igjen , helg så kanskje du har litt tid...hihi. Korta dine er klare for henting nå , du har fått VELDIG mange positve kommentarer for hvor fine korta dine er. DET er alltid gøy;). Takk for at du ville være gjesteartist hos oss ( Skyttelen) . Premien din ligger og å venter , etter eget ønske ..ble det marihøne steiner. Sjelden man får velge premien sin helt selv...hehe , siden du spurte så pent så ;O)og fordi du er den du er !! Værsegod ;O)

Jaana sa...

Hi there,
These cards are so pretty..Very nice..
Have a nice weekend

Unknown sa...

GOD DAG,Gunn-Hege!
I used this word at once.

Good luck friend.