søndag 13. september 2009

Fortsatt levende =0) Still alive =0)

Jeg har blitt student, så jeg er stygt redd for at bloggen blir nedprioritert, men jeg vil prøve å få lagt ut bilder av de korta jeg lager selv om antallet vil minke radikalt.....
Ikke glem meg da, vær så snill....
Kommer sterkere tilbake =0)

I have started studying, and I am sad to say that I will not be very active blogging in the nearest future.
But I will try to post the cards I make even though the number will decrease radically.
Please, do not forget me.......
I`ll be back =0)

Klemmer til alle som stikker innom =0*

Hugs for everyone dropping by =0*

5 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Og hva har så damen begynt å studere da?

Heisann snuppa! Håper alt står bra til med små og store etter sommerens idyll? Det ble ikke så mange turene til stranda, nei...til neste år, får vi nok satse på vadere ;)

Lykke til med studiene da! Go'klem

Anonym sa...

lykke til med studiene;D! Jeg kommer selvsagt til å fortsette å stikke innom:D!
klemmer fra Ida:o)

UlrikaT sa...

Lykka til med studiene! :)

Madeleine sa...

Flinka! Du får ha masse lykke til med studiene, og jeg kommer til å fortsette og kikke innom her en gang i blant og sjekke hvorden det ligger an :P hihi
klem

Yvonne sa...

What are you going to study? I'll keep on following you anyway!

Of course I won't forget you, lots of study-luck and keep us informed about your progress!!

Hugs, Yvonne