fredag 12. desember 2008

KORT innpå....... ;0)

Jula sniker seg innpå og jeg vet at jeg burde vært huslig og vasket hver krik og krok....
Men det er da så mye morsommere å lage kort!!

For en liten stund siden fikk jeg min første spellbindersdies i hus, og av en eller annen merkelig grunn har jeg ikke kastet emballasjen.....
Kjekt å ha..... kjekt å ha...... får helt sikkert bruk for den en vakker dag!
Og gjett om jeg gjorde da.
Surfer rundt på diverse forum og blogger jeg og har et eller annet sted sett at noen putter teposer inni sånne plastemballasjer til QKdies.
Og lucky me, i denne emballasjen var det plass til TO teposer.
Så et mere varmende julekort enn dette kan man vel nesten ikke få??
Hilsenen skrev jeg forresten på baksiden av pyntearket før jeg limte det fast, så det synes på baksiden av kortet.



Det neste kortet er en direkte lift av et kort jeg har sett i Leena sin blogg Kortet hadde hun fått i posten av Trine og jeg falt helt pladask, og siden jeg helt tilfeldig fikk denne flotte diesen i gave av Leena så klarte jeg ikke la være å lifte kortet =0)


Neste kort er en dorullkjerne som har fått extreme makeover =0p
Det skal gies fra min mor til min kjeeeeeempe snille bestefar som har bursdag helt oppi jula.
Han er faktisk så snill at engelen jeg har limt på er en direkte hyllest til han, bæssebæss som vi kaller han =0)



Får se om jeg klarer å få gjort noe huslig da, om ikke annet så kan jeg da sette fram julepynten før jeg vasker for en gangs skyld, så kan den også få være med på vasken.
Ha en strålende dag, og ei GOD helg folkens.
BJØNNHØGG fra Gunn-Hege =0*









1 kommentar:

Bibbi sa...

Lekkre kort og supersmart gjenbruk av emballasje!

Kreativt og lekker...