torsdag 5. april 2012

Eldes med stil ja......

smaken er som baken
-delt......
takk og pris!
Denne damen eldes med stil på sin måte,
håper jeg eldes på en litt annen måte.....
*kniiiis.....*


Denne unge gutten er nok heller ikke så ung som man skulle tru,
 men han har holdt seg bra syns jeg
såpass bra at han fikk være med meg hjem fra "butikken i væla" en dag på senvinteren
Han har fått sin renessanse på gutterommet hos oss,
og de kler hverandre godt må jeg si
-den unge mannen på det gamle bildet og den unge mannen som bor på gutterommet :0)


Denne mannen har bodd hos oss en god stund faktisk,
han er håndtegnet av en Leif på 60-tallet
(Leif Isaksen som tegnet Stomperud fra 70 tallet kanskje??? jeg kan i hvert fall håpe på det og late som det)
Jeg visste at den nødne mannen ville passe perfekt inne på badet/do hos oss
-og gjett om den gjorde!
Syns han er så fin og tøff,
har blitt så glad i han!
(Dette bildet kommer også fra "butikken i væla")

mannen sitter og gjør sitt fornødne i en militærhjelm om noen skulle lure....  ;0)

Nyter late påskedager før aller siste innspurt på skola,
tenk, om under 2 måneder er jeg førskolelærer!!!!

tuddeluuu.......

Ingen kommentarer: