lørdag 15. oktober 2011

Fiiiine høna!!!!

Guuuud vet hvor lenge jeg har hatt lyst på dette bildet her......
Det har vært til slags på gave og interiørbutikken "Puslekroken" her hjemme i lang tid
(jepp, bloggnavnet har nok hentet en smule inspirasjon derfra ja...)
Meeen jeg syns det var i dyreste laget så jeg hadde liksom ikke samvittighet til å kjøpe det
Har vært like glad hver gang jeg har vært innom butikken og det fortsatt har stått der blant alt det andre godteriet

Og så var det nok en mening med min tolmodighet...
(det årnær seg for snille jenter!!!!)
For plutselig tidligere i høst så var det salg i butikken,
og hva var det som lå litt sånn halvveis skjult under bordet med halv pris???!!!
jooooda!!!! Hønebildet jeg hadde siklet på og drømt om i opptil flere år faktisk!!!!
Kunne ikke la muligheten gå fra meg så jeg kjøpte først og tenkte etterpå
(noe jeg faktisk svært ofte gjør ifølge puslekrokmannen)

så nå er det altså mitt!!!
o lykke!!!




toppen av ironi da kan man si
er at jeg har egentlig ikke noe sted å henge det opp på nåværende tidspunkt....
men fint lell ja?!!

tuddeluuuu....

1 kommentar:

♥Gry sa...

hi hi.... Eg dør av latter her eg sitter... Veldig fin høne du har fått deg, og så heldig du va at den va på salg. Kjenner meg igjen i å kjøpe ting/tang for så å komme hjem og lure på kor i all verden skal eg henge, eller plassere det.....
Kjempefint kort du har laget som skal til England, likte stilen ;0)

Klem