søndag 15. mai 2011

Er i siget.....

Måtte prøve meg på denne bretteteknikken, ganske så snedig :0)


Ugangspunktet her var en gammel oppslagstavle i kork....

Litt maling og stoff, og vips så har vi denne.......


En barnevott, har blitt med den ene foreløpig, var en test på å se om jeg fikk til, og det gjorde jeg gitt :0) Så får jeg se, om den får sin like, eller om jeg begynner heeelt på nytt (man lærer jo av sine feil)

Har heklet en Hello Kitty-hatt til, oppskrifta er gratis, og den finner du hos Hekleguri


Den lilla strikkehøna fra tidligere har nå fått sin tvilling i grønn. De bor riktignok i hvert sitt hus mange mil fra hverandre, men er man tvilling så er man tvilling (har jeg hørt) de har sikkert en connection (i hvert fall er det artig å innbille seg at de har det :0p


Denne lille dokka trengte så sårt noen klær, og Hekleguri har noen riktig så fine mønsterbøker til salgs med mønster til dukker i alle størrelser. Jeg har latt meg lede inn i den fristelsen også, og er den lykkelige eier av begge bøkene hennes.
Og frøkna hjemme som er mamma til denne lille bebisen, syns antrekket var veldig passende.


Nå er det ikke bare en dukke i dette hjemmet må vite, flere små vil gjerne ha ett plagg eller 20, denne heldige (?) bebisen (som tidligere har fått seg heklet body) endte denne gangen opp med rosa mammelukker (begge oppskriftene er fra Heklguri's bøker)

Jada, jeg lager fortsatt kort, men det har blitt en del garn i det siste da det går ann å sitte foran tv'n å holde på med hekling/strikking samtidig. Men her er altså et kort....

1 kommentar:

Kathrine Dyrnes Alfheim sa...

Kul lue :0) Hello Kitty-lua altså!

Lagde sånn stjernekort til de ansatte på avdelingen og styreren jeg når jeg sluttet i praksis nå sist..... Morsomme kort!