fredag 13. august 2010

Sommerens siste rest.....

Her kommer resten av det jeg har mekket i sommer =0)

Først et kort jeg laget etter en utfordring fra min spesielle blog-venninne Yvonne fra Nederland. Jeg fikk en kjempe hyggelig overraskelse i posten fra henne, og der lå det blandt annet noe kartong og papir hun utfordret meg til å lage kort av =0)
Dette er altså kortet jeg fikk til, og om du vil se hva Yvonne laget, må du gå til bloggen hennes og kikke=0)



Kjærestekort.....



og kjæresterier kan ofte føre til bryllup.....





Pyntede lys med matchende fyrstikkesker -gave til noen som har alt....







Har hatt (og har vel egentlig fortsatt) hekledilla, så her kommer det jeg har heklet som jeg enda ikke har vist fram, og mere er under produksjon....

Har ei venninne som er veeeeeldig glad i rosa, så det kunne ikke bli noe anna enn rosa da jeg skulle lage grytekluter til henne (kniiiis)
Du hadde nok aldri sett disse på mitt kjøkken, men hun ble veldig glad =0)



Snuppa vår er veldig glad for mamma's sommerdille, mange av barna hennes har jo fått nye klær=0)





Denne dukken med hjemmeheklet pledd er en gave til ei lita frøken som nok også blir en stolt dukkemamma bare hun blir stor nok =0)



Dukkeklærne og pleddet har jeg heklet etter oppskrifter som Mona aka Hekleguri har laget =0)

Det lakker igjen mot skole og jeg har bestemt meg for å ta en bloggpause denne høsten. Så håper jeg det skal bli lettere for meg å bruke tiden på pensum.... vi får se....
Jeg kommer til å kikke rundt på blogger lell, men ikke noe aktivitet her hos meg på en stund altså =0)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Nyydelig,så flink du er. :)Klem.

Yvonne sa...

Wow!!! You made a very nice card Gunn-Hege, great to see and....it's also my style ;-)!! Thanks for making and participating my little challenge! Love the candles and matchboxes and what you crochet (??). We keep in touch and lots of succes with your study! Hugs, Yvonne

Åse-May sa...

Så masse fint du har laget. Lysene og fyrstikkeskene var kjempefine......:):)

Connie sa...

Guri land....... så mye lekkert du har laget i sommer.
Skal si du er kreativ.
Ha en kjempefin søndag.
Klem fra Connie

himlaverket sa...

Här fanns det massor av inspiration och fina grejer...
jag återkommer...

Leena V. sa...

Så flink du er gullhøna mi!! :-) Masse nytt og flott siden sist jeg var innom. Tipper snuppa er happy for alle nye dukkeklær også ja. Megadiger klem fra uglebugla di!!

Kristin sa...

Her var det mye flott! De heklekjolene var herlige. Jeg vil også lære å hekle! ;)

Tusen takk for besøk i bloggen min. Tekststempelet på det kortet med rosa blomster er fra Papirgleder/Ladybug. :)

Bibbi sa...

Så mye flott du har laget!!
Lyssene og fyrstikkeskene var nyyyydelige!

Nina sa...

Lekre kort! Vakkert pyntede lys og fyrstikkesker. Nydelige dukkeklær, grytekluter og teppe du har heklet. Så flink du er!!

Trine Lise sa...

Kjære vene så mye flott i et innlegg da. Jeg digger kjæreste kortet. Sexy ;)
Ha en flott kveld!
-klem-