søndag 4. juli 2010

Maler og ordner og styrer......

For tiden går det i maling her hjemme.
Har malt dette skapet til prinsesse Vilikke. Ikke fargen JEG ville ha valgt, men nå var det ikke jeg som skulle ha det heller, og frøkna er kjempefornøyd så da så =0)





Nå driver jeg og maler i stua, ser ut til å bli finfint der =0)
Også hekler jeg fortsatt dukkeklær sånn på kveldstid da det passer.
Kortelering blir det lite av om dagen, men jeg vet jeg har noen bilder liggende som jeg ikke har vist fram, det får bli i neste innlegg.

4 kommentarer:

ThisIsAnfield sa...

Syns det var en kul farge ei! :-)
Du får komme hit å hjølpe meg når du er ferdig da! :-P
Holder også på å male stua no!!

Nina sa...

Så flink du er! Fargen passer jo supert til en prinsesse:)

Connie sa...

Lilla er vel en fin farge for en fin prinsesse :O)

Så deilig å være i siget med maling og opppussing. Alt blir så rent og pent.

Ha en fin uke.
Klem Connie

Yvonne sa...

Wow, a princess cabinet!! Looks very pretty and the little lady is happy with it's colour, that's important. Good luck with re-decorating! Hugs, Yvonne