søndag 4. april 2010

Hvis jula varer helt til påske, varer påsken helt til jul igjen da eller?......

Jeg vet jo at pinsen og sommerferien kommer mellom,
men den egentlige grunnen til at jeg spør er at jeg rett og slett lurer på hvor lenge jeg kan ha de søte gule kyllingene stående i hyllene her.... Noen vil jeg egentlig pakke vekk allerede i dag, men et par tre stykker kan gjerne stå framme til jul for meg.

Nå som påsken går mot sin ubønnhørlige slutt, bilkøene vokser og hverdagen kaller, kjenner jeg at jeg blir litt stressa!!! Det er bare litt over en måned til eksamen!! Har jeg lest så mye som jeg burde? Neppe....

To deleksamener henger over meg også, og fristene næremer seg faretruende...
Har jeg egentlig tid til å sitte her og skrive en masse svada? NIX, så det er vel best jeg viser fram det jeg tenkte å vise fram, og stikker.
De neste to månedene blir det minimalt med blogging og hobbysysler og maksimalt med pensum og nerver....
Ønsk meg lykke til da, jeg kan visst trenge det.....

Et helt vanlig lys og en helt vanlig serviett, tilsett en varmepistol og en matchende søyfe, og vips så har du et litt mer uavnlig lys og en kjeeeeempe uvanlig serviett =0p


En liten herremann har hatt bursdag, og han fortjente et kort til sin gave =0)


Snart begynner konfirmasjonene, og her det jeg er redd kan bli ett av veldig få konfirmasjonskort fra min hånd i år....


Om denne dama gruer for at hun har blitt eldre, eller om hun også har eksamen å tenke på vites ikke.... men hun ser virkelig ikke så veldig opplagt ut...


Vi snakkes plutselig da.....

12 kommentarer:

madam mim sa...

Hei! Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! :-)
For noen utrolig flotte kort du lager! Jeg drev også med scrapping før jeg fikk barn - jeg har liksom ikke fått helt tiden til å strekke til, men har store planer om å ta det opp igjen. Blir i alle fall inspirert av de flotte kortene dine :-)
Klem Mim

Connie sa...

Her var det mye lekkert på en gang :o)
Stilig lys og helige kort.
Ha en fin dag.
Klem Connie

WencheP sa...

Så mye flott du har laget. Likte lyset kjempegodt, det syns jeg ble lekkert.

Nina sa...

Kjempefine kort du har laget:) Og lysene var lekre. Jeg pyntet noen til påske. (kanskje jeg skal legge de ut i bloggen)Har du forsøkt med tekststempel på lys? Vet du hvordan man gjør det? Du må ha en masse lykke til med eksamen!

Nina sa...

Tusen takk for veiledning på overføring av tekststempel på lys:)

Guro sa...

Her var det mye fint :-)
Lekre lys, utrolig flotte de blir med motiv.
Lykke til med eksamen.
Ha en fin kveld.
Klem Guro

eba sa...

Lykke til med eksamen! Nydelig lys, og flotte kort!!

Som mine dager er sa...

He he .. du skriver godt og jeg fryder meg over lesingen. Tror det er typisk å føle seg ambivalent når man leser til eksamen mens tankene farer alle veier. Du virker sterk og selvbevisst så jeg sier ikke annet enn at du klarer deg mesterlig på eksamen. Prove me wrong!

Lykke til!

Marit

Som mine dager er sa...

Glemte å si ... du fikk det til. Stjernedryss. Det gjør meg glad å høre at oppskriften ga resultater og at du er lykkelig fordi du fikk det til.

Anka sa...

Hei der. Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min og for at du vil følge meg videre. Jeg vil selvfølgelig legge til deg også som følger på siden min.

Kikket gjennom bloggen din og ser at du er helt rå på kort laging! Her var det mye inspirasjon og hente. Likte også innlegget om snusboksen:)

Lykke til med eksamen og lesing:)

Hilde sa...

Tusen takk for snill kommentar i mamma sin blog!
Hun er av typen som ikke egentlig vil vise frem det hun lager.
Selv om hun er superdyktig!!

Slike lys som du har laget , har jeg og puslet med i dag... skal legge de ut i bloggen min i kveldingen!!

Ha en fin uke!!

Minelis sa...

Så utrolig flotte kort du lager:) Det konfermant kortet var bare NYDELIG syntes jeg:) Enkelt, men kjempe flott:) Har tittet litt gjennom bloggen din. Du lager utrolig mange, kjempe fiiiiine kort! Bøyer meg i støvet:) Takk for titten og takk for deilig inspirasjon:)