søndag 25. oktober 2009

Jeg feirer en goooooood venninne og alle tiders UGLE <3<3

Er så heldig at jeg bor hos en god venninne de gangene jeg er på skolen.
Og sist gang jeg var på besøk hadde det seg slik at denne gromme jinta var 40 år, og det måtte jo markeres =0)
Jeg glemte jo selvfølgelig å ta bilder på forhånd, så det ble fikset med mobilen (så skjønner du den dååårlige kvaliteten)
Dette er en gaveeske, og oppi lå gaven fra meg.
Esken har jeg kledd og dekorert med farger og materialer jeg visste at jubilanten ville like ;0)
(esken har jeg resirkulert, det var egentlig en eske med solbriller i)






Inni lokket på esken så det slik ut, det er jo faktisk selveste UGLA vi snakker om her så det måtte jo være en ugle med og =0)
Igjen må jeg bare beklage den dårlige kvaliteten på bildene, men det var dette eller ikke noe.......


Ei trivelig uke til alle =0)
KLÆMMMM!!!!!!

3 kommentarer:

Leena V. sa...

Og gjett om jeg ble glad for gavene da du!!!
Gave-esken var jo bare så lekker! Flink er du! Og ikke minst snill.
At du får losji her i gården når du er skolejinte skulle da bare mangle! Er like koselig hver gang du kommer hit og jeg gleder meg like mye til hver gang!!
Stooor klem fra meg!!

Madeleine sa...

så utrolig morsom og fin eske!! ugla var dødsstilig :D

Anonym sa...

Heisann!;D
Oj, nå var det en stund siden sist jeg var innom... Men så mye lekkert du har laget da!! WOW!! Herlig eske, den ble nok venninna di kjempe glad for!!
Klemmer Ida:o)!