søndag 3. mai 2009

Trippel bursdag =0)

I går var vi, hele familien, på bursdgaselskap hos min kusines mann og barn.
Gutta ble feiret i noen lokaler som familien hennes disponerer, og det var god plass og fullt av liv. Minstemann ble 2, storebror 4 og hva far egentlig ble er litt uvisst, men det er da heller ikke så nøye =0D
Det var bare et problem, jeg hadde glemt å lage kort i revystria mi.....
Men jeg ble reddet av ferdigmalte motiver, rubons og bilde fra internett (phew....)
Jeg er litt imponert over hvor fort det gikk å få den toffifee esken istand egentlig, for vanligvis diller jeg leeeeenge. Men kanskje jeg jobber best under press.....
Korta til gutta ble enkle, men de så ikke engang på dem så da.










Ellers kan jeg nevne at premieren på revyen på fredag gikk så det suste!!!!
Det var stinn brakke og skikkelig høy stemning!!
Har mang en gang vært litt lei den evinnelige terpinga på øvelseskveldene, men nå er det sååååå verdt det!!!! Elsker å få folk til å le og kose seg altså!!!!
I kveld er det forestilling igjen og jeg gleder meg mætti!!!!



På bildet her ser du alle oss damene på revyen, vi synger om tanta til Beate, men med omskrevet tekst =0)
Undertegnede er heeeeelt til venstre på bildet =0)

Ingen kommentarer: