søndag 30. november 2008

Siste trekk i november......

Begynner adventstida med å legge ut et julekort jeg har laget for svigerinna mi





Nå er det altså første søndag i advent. Tida flyr altså!!!!

Vi har en koselig tid foran oss =0)

Nå er ikke jeg spesielt huslig av meg (rødme) men jeg skal da få til å lage jul og stemning alikevel.



Jeg MÅ bare fortelle at jeg har vært i Oslo, var der i går sammen med mamma.


Vi var innom Steffens og brukte
noen kroner (faktisk ikke så mye da jeg har en tendens til å bli litt lammet og overveldet i slike butikker)


Og vi var på


Det var ent fantastisk flott show altså!!!!! Virkelig en hææærlig opplevelse for ei jente fra bygda!!!!!!!!!


Og en annen nyhet:
Veslejenta er i ferd med å bli STOR jente!!! Hun driver med pottetrening om dagen, og har vært så flink!!!! Bæsjet på potta hver dag i flere dager nå, og har kun bleie på natta.
Snart har jeg altså ingen "bebi" lenger, litt vemodig, men veldig delig!!!
Til slutt for denne gang kommer korta jeg lagde for bytteringen i november =0)

Ingen kommentarer: