søndag 26. oktober 2008

AS TIME GOES BY.....

Tiden er vel noe av det eneste vi IKKE får gjort noe med....

Dvs om du ikke har en klokke fra IKEA da...
Da kan man operere og pynte etter alle kunstens regler =0)
Og selv om man ikke får gjort noe med selve tiden
(har DU forresten husket å stille klokka i natt??)
får man i hvert fall gjort selve utsikten til noe spesielt.

Ideen har jeg sett brukt på flere andre klokker, så den har liksom modnet i meg over tid. (kjøpte et par klokker da jeg var innom IKEA i sommer, og NÅ kom de til sin rett (den ene i hvert fall)
Det hele negynte med et mislykket forsøk, og kostet meg ei klokke =0(
Men på andre forsøket gikk det jaggu bra (hurra!)

Dette skal være en julegave, så ikke si det til noen ;0)






Dette er ikke det eneste jeg har lagd i helga forresten....
Sønnen i huset har vært i bursdagsselskap og mor stilte opp med hjemmelagde kort. Jeg er litt usikker på om disse kortene i det hele tatt blir sett på, så jeg legger ikke heeeele sjela mi i dem altså (rødme)















Også har jeg lagd ett kort til,
er en utfordring på rubberstamps om å lage et høstkort, og dermed ble dette til.....

Har lenge hatt dette stempelet liggende uten å få brukt det.
Så vel egentlig for meg et kondolansekort da jeg kjøpte det, og da jeg fant fram alkoholblekket mitt i går så løsnet det.
Et høstkort med dobbel betydning....











1 kommentar:

Madeleine sa...

du har da fått laget mye fint selvom du er opptatt om dagen! Og jeg bare sier det, den klokka er herved liftet!! Den var bare DØSRÅ!! hihihi! Ønsker deg en god uke :)